RETAILER DE MODĂ Un nou retailer de modă vine în România, în această toamnă, şi intră în luptă cu Zara şi H&M. Forever 21, una dintre cele mai mari companii din retailul american de modă, intenţionează să se extindă în Europa, inclusiv în România, unde va deschide primului său magazin, în Bucureşti, în aceasta toamnă, în centrul comercial Park Lake, potrivit News.ro.
„Piaţa românească este una dintre cele mai importante destinaţii de retail pentru noi. Potenţialul său, alături de nivelul de dezvoltare şi de modernizare din ultimii ani, este impresionant şi promiţător”, a declarat directorul general al Teren Management Europe, Alexandros Doukas.
Magazinul Forever 21 din ParkLake va avea o suprafaţă de 1.600 metri pătraţi, ce va fi dispusă pe două etaje.
Lansarea Forever 21 în România este parte din expansiunea extensivă a Teren Management Europe, francizat exclusiv al brand-ului „Forever 21” în nouă ţări din Europa. Până la sfârşitul lui 2016, compania plănuieşte să deschidă magazine în cinci ţări: Republica Cehă, Polonia, Portugalia, România şi Slovacia.
Fondat în 1984, în Los Angeles, Forever 21 operează peste 750 de magazine, în 47 de ţări.
Piaţa locală de îmbrăcăminte, încălţăminte şi echipamente sportive, evaluată la circa 16 miliarde de lei, este dominată de spaniolii de la Inditex, suedezii de la H&M şi olandezii de la C&A, care fac afaceri de jumătate de miliard de euro în România şi controlează 15% din piaţă.
Aproape un sfert dintre români îşi cumpără îmbrăcăminte o dată la două-trei luni. Caută chilipiruri mai ales în magazinele lanţurilor de modă mari şi cunoscute din centrele comerciale, unde pot să şi mănânce sau să vadă un film.
Sursă info.
Sursă foto.