Comerțul din ultimii ani s-a transformat dintr-o activitate preponderent tradițională, realizată în magazinele fizice, într-o activitate care este transpusă în mediul online. Acest fapt a cunoscut un adevărat boom odată cu tehnologizarea intensă a tuturor sectoarelor de activitate, atunci când firmele au început treptat să înțeleagă multiplele beneficii care decurg din utilizarea internetului ca mijloc de interacțiune cu clienții. Dacă la începutul aceste tehnologizări mediul online era utilizat pentru a putea descrie anumite produse, astăzi clienții au oportunitatea de a comanda produse cu livrare direct acasă.
Odată cu diversificarea mijloacelor de comunicare, fiecare companie a fost nevoită să își adapteze managementul interacțiunilor cu clienții în funcție de principalele aplicații pe care le utilizează aceștia. Pe lângă site-ul principal, content marketing vizează și promovarea pe rețelele de socializare, crearea unor reclame cât mai sugestive și non intruzive dar și țintirea unui grup de persoane care împărtășește aceleași preferințe de cumpărare. Unul dintre cele mai importante aspecte care poate modela comportamentul de cumpărare al clienților este reprezentată de fidelitatea imaginilor și videoclipurilor asociate produselor cu nivelul de calitate al acestora atunci când le achiziționează.
În acest sens, discutăm despre prioritatea pe care o au videoclipurile în a transmite informații vitale despre produs. În continuare vă prezentăm câteva avantaje în ceea ce privește integrarea videoclipurilor pe site-ul companiei dar și cum puteți transforma acest element într-o strategie de acreditare a calității.
Promovarea online într-o eră dominată de digital
Deschiderea unei afaceri implică o serie de planuri și planificări bugetare care să acopere costurile inițiale. Printre achiziționarea de materiale, asigurarea de personal și închirierea de locații este foarte important să gestionați o sumă semnificativă și pentru lansarea în online pentru a avea mai multă vizibilitate. Printre toate instrumentele utilizate, video-urile ocupă un loc special în creionarea unor percepții pozitive ale clienților despre site-ul dumneavoastră.
Pe lângă faptul că produsele sau serviciile primesc o vizibilitate mult mai accentuată prin intermediul unui video, aceste mici clipuri de prezentare, atunci când sunt realizate în mod profesionist, pot deveni chiar virale în mediul online și implicit, au potențialul de a atrage un număr mai mare de vizitatori pe site. Însă micile clipuri video nu pot fi postate exclusiv pe site pentru prezentarea unui produs. Datorită unei palete largi de aplicații cu rol de socializare precum Instagram, TikTok sau Facebook, aceste filmulețe interactive pot avea rolul de a crea adevărate comunități în mediul online care să transforme un video într-unul viral.
Partea de seo site realizată profesionist și constant poate transforma o afacere aflată la început de drum într-una de succes. O colaborare pe termen lung cu o agenție, crearea de conținut relevant pentru indexarea Google dar și pentru utilizatori, accentul pe calitate dar și pe o livrare constantă de conținut sunt printre acțiunile necesare pentru un brand puternic. Specialiștii au constatat faptul că un conținut video are un impact mai puternic asupra consumatorilor comparativ cu imaginile. Acest fapt relevă importanța integrării unor astfel de reprezentări pe site dar și pe paginile de pe rețelele sociale.