AcasăActualitateUTIL DE LA VITAL - Continuă acțiunea de înlocuire a contoarelor tradiționale...

UTIL DE LA VITAL – Continuă acțiunea de înlocuire a contoarelor tradiționale cu contoare cu citire la distanță

spot_img

DISTRIBUIȚI

UTIL DE LA VITAL Societatea VITAL S.A. continuă acțiunea de înlocuire a contoarelor tradiționale cu contoare cu citire la distanță, prin transmisie radio și în acest an.

UTIL DE LA VITAL În săptămâna 6-10 martie vor fi montate astfel de aparate la toate categoriile de utilizatori (case, agenți economici), din localitatea Săsar, strada 1 Decembrie.

Contoarele echipate cu module radio permit transmiterea indexului contorului la distantă,  astfel că nu mai este necesar accesul la contor.

Se elimină cazurile în care accesul la căminele de branșament amplasate în proprietățile utilizatorilor este limitat sau nu este posibil în lipsa acestora.

Ca urmare, facturarea se va  realiza pe baza citirii lunare a contorului,  eliminându-se facturarea pe baza consumului estimat și regularizarea la trei luni.

Montarea contoarelor se face etapizat pe cheltuiala exclusivă a operatorului.

Proprietarii de instalații individuale vor fi anunțați de ziua și intervalul orar, în care se va desfășura acțiunea în imobilul respectiv inclusiv pe site-ul www.vitalmm.ro și în mass-media locală.

Pentru ca acţiunea de înlocuire a  contoarelor să se desfăşoare în condiții optime, se solicită clienților care nu pot fi prezenți acasă la data programată pentru a permite accesul echipelor noastre să se reprogrameze pentru înlocuirea contorului la telefon: 0262- 215 150,*1*2 interior 129 – Serviciul Apometre, disponibil între orele 08.00 şi 15.00.

Demontarea contoarelor vechi și montarea contoarelor noi se evidențiază printr-un proces verbal încheiat la data acțiunii, care va conține datele despre contor respectiv seria și indexul contorului vechi demontat și contorului nou montat.

Ca urmare a montării contoarelor cu citire la distanță se elimină obligativitatea operatorului de a  consemna citirile contoarelor prin proces verbal.

Conform anexei nr.1 din regulamentul serviciului de alimentare cu apa și canalizare, cap. III, art.3, 4.17 ”La fiecare citire a contorului de branșament, cu excepția cazurilor când citirea se face de la distanță, se lasă o înștiințare scrisă  din care să reiasă  data și ora citirii, indexul contorului, numele și prenumele cititorului, cauza care a dus la imposibilitatea citirii (dacă e cazul)”.

Utilizatorii serviciilor noastre, care au cont pe site-ul societatii www.vitalmm.ro pot să verifice în cadrul secțiunii ”PLATA ONLINE” facturile și datele de consum.

Cei care nu și-au creat încă cont de utilizator  pot obține informațiile de la Serviciul Apometre accesând numerele de telefon 0262 215150*1*2, interior 129, disponibil între orele 08.00 şi 15.00.

Detalii despre această acțiune puteti afla și pe site-ul nostru www.vitalmm.ro

sursa INFO

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.










TE-AR MAI PUTEA INTERESA