Acasăoameni noiREORGANIZARE – ANAF are 1.000 de posturi disponibile în teritoriu și în...

REORGANIZARE – ANAF are 1.000 de posturi disponibile în teritoriu și în București

spot_img

DISTRIBUIȚI

Fiscul se va reorganiza, cu Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili ca organ fiscal cu buget propriu, înfiinţând o Direcţie de executare silită a cazurilor speciale şi va reconfigura Direcţia de verificări fiscale, proces pentru care va avea nevoie de 1.000 de posturi suplimentare.

Ministerul Finanţelor are în prezent 26.400 de angajaţi, majoritatea lucrând la ANAF, instituţie în subordinea ministerului. Anul trecut ANAF a avut peste 24.000 de angajaţi.

Potrivit unui proiect de hotărâre pentru modificarea legislaţiei privind organizarea şi funcţionarea ANAF şi a Ministerului Finanţelor, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili va fi organizată şi va funcţiona ca organ fiscal cu personalitate juridică şi buget propriu, în subordinea preşedintelui ANAF.

Totodată, documentul prevede organizarea şi funcţionarea în cadrul aparatului propriu al Fiscului a Direcţiei de executare silită cazuri speciale, precum şi a structurilor teritoriale subordonate organelor fiscale, cu atribuţii în coordonarea şi monitorizarea modalităţilor de executare silită, inclusiv a valorificării bunurilor sechestrate prin modalităţile prevăzute de lege, precum şi a aplicării măsurilor asigurătorii.

Direcţia verificări fiscale care gestionează programul de creştere a conformării voluntare a persoanelor cu venituri mari va fi reorganizată la nivel de direcţie generală, sub denumirea Direcţia generală control venituri persoane fizice.

Pentru aceste schimbări preconizate, Fiscul vrea suplimentarea numărului total de posturi alocat Agenţiei cu 1.000 de locuri, justificat, în principal, de volumul activităţii de executare silită pentru care se constituie şi structura nouă de executare silită cazuri speciale, deficitul de personal la nivelul Direcţiei generale regionale a finanţelor publice Bucureşti, necesarul de posturi la nivelul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, mai ales în contextul primirii calităţii de ordonator terţiar de credite de la 1 ianuarie 2016.

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.





TE-AR MAI PUTEA INTERESA